TIEDOTE: Jäsenmaksut 2021

04.02.2021

Tanssi-Ilmaisu AeroDance ry tiedottaa!

Jäsenmaksut 2021

Olemme saaneet Suomen Voimisteluliiton jäsenyyden. Olemme myös Keski-Pohjanmaan liikkunnan jäsenjärjestö. Olemme rekisteröity yhdistys; tanssia, liikuntaa ja voimistelua tuottava toimija, liikuntakasvatusta edistävä liikuntaseura. Esiintymistaitoa ja lavaesiintymistä kehittävä estraditaiteen tuottaja. Jäsenetuina saamme toimintaamme asiantuntija-apua, materiaaleja, yhteistyökumppaneja ja -tahoja, sekä työkaluja jotka helpottavat ja edesauttavat työtämme ja toimintaamme taide-, harraste- ja kilpailuliikunnan alalla.

Tanssi-Ilmaisu AeroDance kerää myös jäsenrekisteriä ja jäsenmaksua vuosittain, olemme juuri toimittaneet vuoden 2020 jäsenrekisterin liittoon.

* * Aloitamme vuonna 2021 jäsenkeräyksen NYT KAUDEN ALKAESSA. * *

Miksi kannattaa maksaa jäsenmaksu ja kirjautua jäsenrekisteriin? Mitä etuja siitä saat?

* Jäsenmäärän perusteella haemme seurallemme tukia ja avustuksia kaupungilta, liitoilta, valtiolta.

* Ilmoittautumisten perusteella haemme lapsille ja nuorille alle 18-vuotiaiden jumppaturva-vakuutuksen tanssiliikunta- ja voimisteluryhmissä kaudelle 2021. Vakuutamme salillamme jokaisen liikkujan jumppaturvan kautta.

* Toimintamme suunnataan yli maakuntarajojen, pystymme ottamaan osaa lähikuntien ja -alueiden tapahtumiin, ja myös järjestämään toimintaa muilla paikkakunnilla.

* Hankimme vuodelle 2021 myös Tuplaturva -vakuutuksen vapaaehtoistyötä tekeville aikuisille jäsenille.

* Tuloilla koulutetaan uusia ohjaajia ja näin ollen takaamme turvalliset tunnit ja ammattitaitoiset ohjaajat osallistujillemme

* Tuloilla hankitaan välineistöä ja tarpeistoa käytettäväksi salilla ja tunneilla

* Tiedotamme jäsenistöä ajankohtaisin tiedottein, sähköpostin/viestiketjuin/some-kanavien/paperiversion kautta.

* Jäsenmaksun suorittaminen on helppo tapa myös tukea ja kannattaa toimintaamme!

Jäsenmaksu vuodelle 2021:

• 20€ /aikuinen
  • 10€ /lapsi (alle 15v.)

Tanssi-Ilmaisu AeroDance ry kerää jäsenrekisteriä vuoden loppuun saakka. Jäsenrekisteriin kirjataan ryhmään ilmoittautumisen ja jäsenmaksun suorittamisen jälkeen.

Mikäli ilmenee kysyttävää jäsenmaksuasioihin liittyen, ota yhteyttä:

Rahastonhoitaja

Tuula Torvi